среда, 28. август 2013.

SMS ZA SRECAN PUT

Cesto nam drage osobe negde putuju,pa je red i pozeleti im lepo putovanje i provod.
Neke od ideja:

-Srecan put kumovi da se lepo provedete i odmorite.Uzivaj te u odmoru
i neka sve prodje kako treba.Pisite nam.

-Kolegi:Srecan put i da uzivas u novom mestu i bude sve ok na novom poslu.

-Srecan put ljubavi i pisi mi kad god mozes.Mislicu na tebe stalno i nedostajeces mi puno.

-Drugari bas mi je zao sto ne mogu i ja sa vama,ali zato popite koje pivo za mene.
Lepo mi se provedite i ludujte.

-Buraz srecan put i da mi doneses nove patike.

-Sine srecan put i javi se kad stignes.Voli tvoja mama.

-Srecan put kolega i nama da sredis novi posao.

- Kisa pada celu noc i nebo zna da ces poc.
  Mnogo mi je tesko samo da znas,
  jel mi odlazis na dalek put sad.
  Ljubavi uzivaj mi ti i pisi  kad kod pomislis na mene ti.
  Volim puno.

Нема коментара:

Постави коментар