уторак, 27. август 2013.

SMS ZA IZVINJENJE

Cesto pravimo greske svesno ili nesvesno pa red je da se izvinemo.
Evo predloga:

Izvini ljubavi znas da nisam tako mislio znas da te volim najvise na svetu
ti si moj andjeo.

Izvini druze sto kasnim,ne bi verovao sta mi se desilo (uso u pogresan bus,
pao u rupu,guzva u saobracaju...)...nece se vise ponoviti.

Izvinite profesorka sto kasnim bio sam na treningu.

Izvini ljubavi pogresio sam ne mogu bez tebe,sad tek vidim kolko mi znacis.
Molim te oprosti mi,nedostajes mi puno.

Izvini sto nisam dosao,imao sam pametnija posla.

Izvini sto ti se nisam javio,istrosila mi se baterija na mob.

Izvini sto nisam doso,pukle mi pertle na patikama a nisam imao druge.

Izvini ljubavi ne mogu doci sa drustvom sam u kafani.

Izvini ljubavi necu se javljati ovih dana jel mi je dosta drugarica (drug).

Kuco,maco,andjele..oprosti mi kad te molim..






1 коментар: