понедељак, 19. август 2013.

LJUBAVNE SMS PORUKE

Svaki deo mene te želi,možda zato što smo stvoreni jedno za drugo!                                                                                                                                                                                                                                     Jedini razlog zbog cega sam srecan ujutru je sto postojis TI.                                                                                                                                                                                                                                                  Ljubav se moze izraziti na više načina.Jedan od nacina je poslati lepu ljuvnu poruku i obradovati osobu voljenu koja cita ovo.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     Ima noći tako da možemo ceniti dan, tuga pa možemo shvatiti radost,a ja imam tebe i MNOGO TE VOLIM.                                                                                                                                                                           Ja mogu ostati bez teksta poruke za tebe.Ja mogu ostati bez previše viceva.Ja takođe mogu ostati bez telefona,ali moje srce neće ponestatikucati za tebe.                                                                                                                                                                                                                                                             Oni kažu da sve dok postoji jedna osoba da te volim, život nije otpad.P.S. hvala ti sto postojis ljubavi...                                                                                                                                                                                 Ako bi me neko pitao sta je ljubav,ja bi te jako zagrlila i sa osmehom odgovorila: "Ovako!"                                                                                                                                                                                                       Ako uvek padne jedna zvezda kad ti nedostajem,onda veceras bicemo u mraku.Za to si ti kriva.

Нема коментара:

Постави коментар