понедељак, 2. септембар 2013.

LJUBAVNA POEZIJA

 PLAVE OCI

Imala je plave oci boje modrog dna,
znala je u svakom trenu sve sto mislim ja-
sve je bilo ko u snu,imao sam samo nju,
divne sne i tople rijeci te- volim te.

A san kad je bi ko suncani sjaj,
ja nisam ni znao da blizi se kraj.

Danas nema plave oci boje modrog dna,
nikad vise necu znati sve sto mislim ja-
sve je bilo ko u snu,imao sam samo nju,
divne sne i tople rijeci te-volim te.

                                        M.Mestrovic


 SVE JOS MIRISE NA NJU

Ne pitaj me nocas nista,
pusti me da sutim,
ja nocas treba mir.

Stare rane opet peku,
moje bitke dalje teku,
duso,ti nemas nista  s tim.

Sa tvojeg izvora
moja se dusa napila
zedna tvojih dodira.

Isada mamurna
pita dje je utjeha,
gdje je mladost nestala?

Idu dani,ja ih pratim,
ponekad do tebe svratim,
duso,trazim zaborav.

Molim sate da se vrate,
tragovima njenim hodam,
tiho,kao da je tu.

Sve jos mirise na nju,
i dan i jutri sto ce doci,
nakon ove noci,noci bez sna.

I dvjesto godina
da ih brojim u samoci,
otkako je otisla.

U mojim venama
jos je njenog otrova-
jos je doza prejaka.

Al tebe ljubim 
da ne poludim,samo da zaboravim.

                                 Husein Hasanefendic



Нема коментара:

Постави коментар